4.8.09

ma näen nii selgelt nüüd

niiih.
Täna oli siis 2. päev juba ilma rattata. Peab ütlema igatseb selle järgi. Kui rattaga sai tööle ja sealt koju 2-3 kiiremini, siis trepist ülesse minek oli ilma rattata siiski ainult mõned sekundid kiirem ja nahk oli ainult veidi kuivem kui rattaga liikudes. Ainuke asi, mis mind rattaga liikumisel häiris ja mida ma ära ei suutnud õppida oli ustest läbi minek. Kõik uued uksed on ju automaatselt sulguvad ja küll mul jäi sadul ette ja siis pedaalid ja lõpuks lenks rebis mu ipodi kõrvust välja. Aga trepist ülesse minek oli täitsa selge - tuleb lihtsalt õigest kohast kinni võtta ja toetada õige koha vastu ning siis sai lausa ratas ühes käes ja toidukott teises käes trepikõndi harrastatud.

Ma tean, et see on seadusevastane, kuid mulle meeldib ikka kõnniteedel sõita. Kuna ma olen nii palju kukkunud erinevates kohtades ja luid murdnud, siis nüüdseks natukene ikka kardan tihedama liiklusega sõiduteed. Autosid vurab ikka nii palju ja piisab kui üks neist ei pane tähele, et sa rattaga tee ääres vingerdad. Lisaks ma olen kahel korral jalgrattaga kukkunud keset sõiduteed selle pärast, et kett tuleb kõige vähem sobivamal hetkel maha. Kuid siit ka moraal, et enne sõitma asumist tuleb ratta tehniline olukord üle vaadata;)

Kas Hawai express laseb nüüd sügisel ka rataste hinnad alla?
:)

ja loomulikult üks kruisimise lugu

No comments:

Post a Comment