20.6.09

Iga päev rattaga tööle

Kogu see rattarikkaks.ee kampaania on suurepärane, sest mu arvates on rattaga liiklejaid linnas korades rohkem kui eelnevatel aastatel ja see köik on väga lahe.

Aga. Too kampaania Reedeti koos rattaga tööle! vist väga ei töötand. Vähemalt suunalt Järve Selver > Kesklinn. Selles möttes, et eile söitsin taas tööle uhkes üksinduses - mul poleks olnud köigevähematki selle vastu, et keegi koos mu'ga oleks söitnud, sest eelmisest nädalast oli mul ainult head meenutada. Ega ma tegelikult ei kurda, sest mul väga vahet pole, kas söidan üksi vöi mitmekesi, aga rohkem rattureid on alati tore.

Kuidas teistest linnaosadest selle koos tööle söitmisega oli? Liiguti grupiti vöi üksi?

Ah-jaa eile koju söites oli mul kaaslane küll ja selline väga truu kaaslane. Nimelt tuul ei tahtnud hetkekski lahkuda - het-keks-ki. Sellel tuulel oli ka eesnimi - Vastu! 18 kilose (vöi ma ei teagi kui palju see ratas täpselt kaalub) rattaga VastuTuules 6 km'i on ikka äraütlemata raske (küll mul oli hea meel, et ma kaugemale söitma ei pidanud). Önneks polnud mul kuhugi kiiret ja nii me siis kahekesti koos Järve Selveri poole kulgesimegi - kohale jöudes oleks nagu läbinud mönusa aerooobse treeningu :)

Ma lähen järgmine reede jälle rattaga tööle. Ja esmaspäev ja neljapäev (teisipäev ja kolmapäev pole ju pöhjust tööle minna) ja nii edasi ja nii edasi :)

1 comment:

  1. Sõbrast Vastutuulest on ka muide kena laul tehtud:
    http://www.youtube.com/watch?v=KwLkdL-PJ3c

    ReplyDelete