29.7.09

4 days to go

Heipa!

Ma vaatan, et siin üks eelmine postitaja rääkis, et tal on korviga ratas ja saab ülikonnas sirge seljaga ringi sõita. Kas see tähendab siis seda, et leidus ka selliseid rattaid, mis olid meeste raami ja korviga? Kui mul oleks nädal-kaks tagasi võimalus selline ratas valida, siis see pisike macho minus oleks selle ära keelanud, kuid nüüd, kus ma olen mitmeid kordi pidanud töölt koju minnes poest läbi käima siis, on ikka kulm kipras küll kui pean sõitma ühes käes kilekott ja teisega lenksust kinni hoidma. Pakikale ei julge ka asju sõidu ajaks jätta. Hakka või seljakotiga tööl käima. Kuid siin tuli jälle jalgpiduri eelis välja - selleks, et hoogu vähendada, ei peagi käed lenksu küljes olema. Ma olen nii ära harjunud, et pedaalidega tagurpidi ringe enam teha ei saa ja juba kujutan ette, et käsipidurite peale tagasiharjumine saab elamusterohke olema:)

No ja siis mulle meeldib lukusüsteem - kinnitatud ratta külge ja ei ole ohtu, et sõidu ajal ära kaob ning mingi toru/aia külge lukustamine käib kaa kiirelt.

Üks lugu, mida tasub päiksepaistelise ilmaga kuskil rannas kruisides kuulata;)

2 comments:

  1. ise olen avastanud enam vähem ideaalselt toimiva pakikandmise süsteemi. Panen seljakoti pakiraamile, nii et pakiraami klamber hoiab teda enam vähem paigas. Seljakoti õlarihmad aga tõmban ühe ühelt ja teise teiselt poolt ümber sadula. Sellisel viisil hoiab kott ennast enam vähem stabiilselt pakiraamil ja pole ohtu, et ta mingi rappumisega päris maha kukub. Erineva koti raskuse ja täituvusega pole probleeme kas üldse või on veidi.

    Võrreldes spetsrattakottide ja korviga saab koti alati kergelt ratta juurest kaasa võtta.

    ReplyDelete
  2. Nii nagu ei ole olemas meeste- ja naistetöid (kui ei usu, siis küsi võrdõiguslikkuse voliniku käest), ei ole olemas ka meeste- ja naisteraame. Classic Deluxe mudelil on jah ülemine pulk madalam, aga see muudab linnas sõitmise lihtsamaks, sest ei pea pidevalt tegema raamist ülehüppeid. Pealegi saab korvi kinnitada igale rattale. Pakiraamil asjade kandmine on liigne nikerdamine. Jaa... korv rattal ei ole eriti macho, aga nüüd hüppavad naised ka teibaga 5 meetrit.

    ReplyDelete