12.5.09

Ma olen praeguseks muidugi juba ära harjunud tolle kõige kiirema käiguga "sõudma". Kui too troopiline ekspress kuskile tee peale jääb, eks väntan läbi, aga põhimõtteliselt tundub, et saan ka ilma regullimata hakkama. Pisut vaja tagumikku kergitada ja kehaga jalale vajutada - siis läheb mäest üles küll. Pole veel muidugi metsa-krossi rajal proovinud - aga noh, see ratas pole ka ju selleks otstarbeks:)
Kahju on ainult sellest, et kodus pole kuskil ratast väga hoida. Väliskoridoris ei julge (seatl too eelmine kaduski) ja oma siseesikus pole väga ruumi. Praegu on ratas seal ja seisab seal üksi(!), sest rohkem esikusse midagi ei mahu... Sellest on kõige rohkem kahju:(
Muidu on kõik kenasti tore ja vahva on sõita!

7 comments:

  1. mu unistus on, et meil oleks korrusmajade juures prügimajadele sarnased rattamajad, mis lukku käivad ja milles ma väikese tasu eest rattahoidmise kohta üürida saaks. mul poleks ka kahju väikest raha turvafirmale anda, mis seda hoidlat valvaks. rattamajas võiks olla videovalve, et kui keegi hakkab kasutama rattamaja prügi ladustamise kohana, oleks teada kellele korrale kutsuv trahv määrata või kelle sisenemise luba kogunisti tühistada. kindlasti peaks kasutama poppi võtmesüsteemi kus igal inimesel on talle programmeeritud võti mida saab sulgeda kui selle inimese rattamaja kasutamise leping enam ei kehti.

    ReplyDelete
  2. Karta on, see jääbki unistuseks veel pikaks ajaks. Ühistud pole ilmselt huvitatud raha matma rattapuuri paigaldamise ja turvafirma eest. Tundub utoopia praeguses valguses, kus näiteks tornmaja taha rajatavas autaparklas ühe koha eest küsitakse 10 000.-, mis sisuliselt on ju pisike platsike ilma igasuguse valveta. Isegi kui tuleks selline rattamajake, ei julge mõeldagi, mis selle kuumakse praeguses seisus tuleks. Pisikese liialdusega võib öelda, et rahaliselt võrduks see ilmselt taksoga töölkäimise hinnaga :)

    Samas eks see ole ka mõnes mõttes surnud ring. Kui oleks rattaid palju, siis VÕIB OLLA paneks näiteks linnaosa valitsus õla alla sellele üritusele...
    Paraku rattaid vähe paneelmajades, seega ei nähta ka mõtet rattamajakeste võimalikus projektis. Samas rahvas ei hangi jalgrattaid, sest pole kuskil hoida.

    Ise muidugi oleks samuti selliste rattamajakeste poolt kahe käega, kui "otustajad" peaksid sellise idee arutlusse võtma kunagi.

    Lugupidamisega,
    nr.47

    ReplyDelete
  3. http://bit.ly/teJyB - äkki midagi sellist hoopis? :) Jaapanlased oskavad.

    ReplyDelete
  4. http://www.parkabike.com/
    analoogseid , esteetilisi ja lõbusaid rattahoidlaid võiks ka meil linnaruumis olla. praktilised, ei pea küürutama kui ratast kinnitad.

    ReplyDelete
  5. ega ma arvagi, et reaalsuses kunagi midagi sarnast, nagu ma unistan, ellu viidaks.

    see viimane on muidugi kena rattahoidja, kuid tallinna oludes on probleem number 1 turvalisus. rattamajakesest hakkasin pajatama just postituse autori mure peale, et linnakorteris pole kohta kuhu ratas panna - ka mina ei taha enam porist jalgratast magamistoas voodi kõrval hoida. selle asemel tahaks turvaliselt lukku käivat ja katusega plekist kuuti õue peale.

    unistused, unistused, ei muud :)

    ReplyDelete
  6. Too japsid välja mõeldis on küll igati tore!
    Kuigi jah, utoopia!
    Samas prügimaja kõrvale veel üks kuudike ehitada ei olekski nii suur utoopia.
    Ainult, et turvalisuse hoidmine võib muidugi ikkagi utoopiaks osutuda.
    Teatavasti ei ole ju rauda ega lukku, mida inimene murda ei oskaks/jõuaks.
    Mõtleme veel...

    Tänud idee eest!!!

    Arpeau,
    KÜ juhatuse liige

    ReplyDelete
  7. Japan Bike Storage - behind the scene http://bit.ly/8YsEi

    ReplyDelete