8.5.09

Väga positiivsed emotsioonid

Olen nüüd 3 korda Õismäelt rattaga kesklinna raadiomajja tööle-koju sõitnud ja muljed on ainult positiivsed. 10 kilomeetrit ei ole tegelikult üldse pikk maa, Paldiski maantee äärsel rattateel on muidugi kõige parem sõita, kuid ega linnas ka tegelikult eriti midagi hullu pole. Ise peab äärmiselt tähelepanelik olema. Kuna ma hommikuti kuidagi üles ei taha tõusta, mõjus 10 kilomeetrine rattasõit supervärskendavalt ja ergutavalt. Rattaga märkad hoopis teisi asju, mis autoroolis jäävad absoluutselt tähele panemata. Ja kui mõnus on vihmajärgne lõhn mere ääres ning järjest rohelisemaks muutuv loodus.
Mina olen väga rahul, et otsustasin "Eesti rattarikaks" projektis kaasa lüüa.

1 comment:

  1. Kusjuures, kui mina alustasin rattaga tööle-koju seiklust, siis esimene nädal tuli peale lõunasööki selline uni peale, et hoia ja keela :) Teisel nädalal sain mõnusa rütmi sisse.

    ReplyDelete