8.5.09

Tere-tere

Teen ka siis oma postituse siia ära - olen number 49.
Rattaga olen juba varemgi tööle ja koju ja mujale sõitnud. Kuna aga kellelgi veel oli minu rattaga vaja sõita ja seda minult luba küsimata ja tagasi toomata, siis pean käesoleval kevadel nö laenurattaga ringi tuuritama. Uut osta kahjuks ka ei jaksa:(
Peab tunnistama, et too rada, mida mööda tavaliselt sõidan, on pigem rohkem katki ja hoopis rohkem tolmusem, kui varematel aastatel... Imelik, sest suured teed on meil ju puhtaks lükatud. Eks ole ka pikka aega kuiv olnud - võib olla seetõttu... Ei hakka kohe linnavalitsust kiruma koristamata tänavate pärast:) Sest nad on(!) koristanud see kevad üllatavalt palju...

Aga rattast!
Mõistan, et mingeid uhkeid rattaid ju niisamuti välja ei anta. Ega mul endal pole ka kunagi teab-mis-uhket ratast olnud. Ikka sellised 'alla 3000sed' rattad. Paraku aga on praeguse laenurattaga pisut ebamugav sõita, sest tolle käiguvahetus pole päris töökorras. Kui käiku vahetada, siis 'ragistab' kaua, ja mõnikord jääbki ragistama - siis vahetan tagasi...
Ega ma enam eriti ei vahetagi neid käike - harjub ära ka nii öelda vanamoodsalt sõitma.
Siiski, küsiksin, et kas nondel ratastel on ka mingi hooldus kuskil võimalik?

Ja lõpetuseks, igati tore ettevõtmine ja jõudu 'rattarikkaks' tegijatele!!!
Et mitte öelda, ratsarikkaks, siis saame hoopis rattarikkaks!

Teie, rattarikas 49.

2 comments:

  1. Tere RR49 :)

    Sõida aga julgelt lähimast Hawaii Expressist läbi ja käigud saavad kiiresti regullitud.

    ReplyDelete
  2. Tänud, proovin siis mõnda ekspressi oma teel kohata:)

    ReplyDelete